follow C。

The Feeling


You are to me A part of mejust like anatomy

你已成了我生命不可或缺的部分

You're pulling me

你将我推向你

You're pulling me in likeyou're gravity

如地心引力般你吸引我靠近

I'm notorious for thinkingyou're full of beautiful

我不由自主遐想你的美

Instead of hollow

心不再空洞

Sugar on your lips it'shard to kill

你如蜜般香甜的唇

Jagged like a pill so hardto swallow

像是难以吞咽的药般不忍舍弃

Am I in love with you am Iin love with you

我是否爱上了你 爱上了你

Or am I in love with thefeeling

亦或是我痴迷于这种情愫

Trying to find the truthtrying to find the truth

只为探得事实真相 探得事实真相

But sometimes the heart isdeceiving

有时候真心也会被蒙蔽

Can't get out of my headand I need you to save me

无法将你忘怀 我多需要你将我拯救

If I am delusional thenmaybe I'm crazy

如果我仍在痴心妄想 或许我已失去理智

In love with you am I inlove with you

是否我爱上了你 爱上了你

Or am I in love with thefeeling

亦或是我痴迷于这种情愫


评论
热度(3)
© AKANEKI | Powered by LOFTER